УКРАЇНСЬКА ПРОДУКЦІЯ ЗДОБУЛА ПОПУЛЯРНІСТЬ ТА ВИСОКУ ОЦІНКУ СПОЖИВАЧІВ КРАЇН БЛИЗЬКОГО СХОДУ ТА ПІВНІЧНОЇ АФРИКИ
З 12 по 16 лютого на Всесвітній виставці “Експо – 2020” (м. Дубай, ОАЕ) українські виробники продовольчих товарів презентували себе у рамках «Agrо UA: smart decisions».
Українська делегація у складі заступника Міністра аграрної політики та продовольства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тараса Дзьоби, тимчасового повіреного у справах України в Об’єднаних Арабських Еміратах Андрія Козлова, директора департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту Мінекономіки України Аліни Шишкіної, представника ТПП України в ОАЕ Бахтарі Хедаятолаха та генерального консула посольства України в Дубаї Олександра Хом’яка відкрили український колективний стенд «Trade with Ukraine».
Під час виступу Тарас Дзьоба зазначив, що це найбільший за останні 8 років стенд виробників від України. Понад 30 українських компаній беруть участь у найголовнішій події на Близькому Сході в харчовій та аграрній промисловості – виставці Gulfood Trade Show 2022 у Дубаї.
«Попри усі виклики, які наразі отримує наша країна, українські виробники продовжують працювати, на ключових ринках MENA і Middle East and North Africa. Наша продукція, а саме: кондитерські вироби, молокопродукти, напої, м’ясо, соняшникова олія, органічні продукти – вже здобули популярність та високу оцінку споживачів країн Близького Сходу та Північної Африки», – додав Тарас Дзьоба.
Він наголосив, що за останній рік експорт української аграрної продукції на азійські ринки склав понад 50% від загального експорту.
Довідково:
Загальна площа українського колективного стенда «Trade with Ukraine» становить 252 кв.м. Це найбільший стенд від України, який представлений на даній виставці з 2014 року. Його організаторами є Центр підтримки експорту та Київська торгово-промислова палата.
«Експо-2020» – це унікальний майданчик для демонстрації та обміну найкращими практиками та пошуку надійного партнерства, адже серед учасників понад 5 000 компаній і близько 98 000 відвідувачів з понад 190 країн світу.
Виставка триватиме до 17 лютого на території дубайського торговельного центру DWTC.